تحولی شگرف در یادگیری زبان انگلیسی

مژده مژده خدمت دوستان انکی دوست

یک روش جدید در کار با انکی برای یادگیری زبان یادگرفتم و اون اینه که یک فیلم به زبان اصلی را به قسمتهایی که دارای دیالوگ است تقسیم می کنیم و بعد به کمک انکی هر قسمت را نمایش می دیم و پس از شنیدن صدا و دیدن تصویر اون قسمت از فیلم باید بتونیم دیالوگ را حدس بزنیم و بعد انکی جواب صحیح که همراه با متن و ترجمه است به ما نشون می ده. در اولین کارم مستند سیاره زمین تهیه شده توسط BBC را به صورت فلش کارت انکی در اوردم که می تونید از لینک زیر دانلودش کنید. و جهت بهتر شدن کار نظریادتون نره.

اطلاعات بیشتر در وبلاگ

http://ankiiran.blogfa.com/

abedy.reza@gmail.com

بهترین و کاملترین جزوه میکروبیولوژی و ویروس شناسی


سلام                                                                                             

دانشجویانی که تمایل دارند در امتحانات کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته هایی مانند میکروب شناسی ، بیوتکنولوژی ، ویروس شناسی،  ایمنی شناسی ، قارچ شناسی ، انگل شناسی، علوم پایه  و زیست  شناسی شرکت کنند لطفآ به موارد زیر توجه کنند.

درسنامه ای که به صورت جزوه در کنکور 91 به داوطلبان ارائه شد. بحمد الهی با موفقیت زیادی همراه بوده است اما با توجه به تغییر منابع سعی بر آن شد تا این درسنامه اصلاح شود و با کمک دانشجویانی که امسال و سال های قبل قبول شده اند مانند آقای اسعد آذر نژاد (رتبه 2 بیوتکنولوژی 89)، آقای امین بر خوردار (رتبه یک دکترای 90 ) ، آقایان پرویز مفرح(رتبه 15 کنکور 91) ، محمد مرادی مهر (رتبه 3 ) , حامدفرشباف  (رتبه دو ایمنی) این جزوه اصلاح و آماده شده است.چنانچه خواستار تهیه این جزوه میکروب و ویروس هستید برای اینجانب ایمیل بزنید . (mojtabakashfi@yahoo.com).

اینم وبلاگ نویسنده جزوه


http://bacteria1391.blogfa.com

وبلاگ جدید

قابل توجه دوستان عزیز من کتابهای جدیدم را از این به بعد در وبلاگ زیر قرار می دهم حتما حتما به وبلاگ جدید سر بزنید اگه کتاب جدید می خواهید .برای دریافت جدیدترین کتابها و مفید ترین کتابها به وبلاگ جدیدم مراجعه بفرمایید امیدوارم که با مطالعه کتابها به من روحیه بدهید تا بیشتر برای شما تلاش کنم.

http://parnianmobile.blogsky.com

مرکز دانلود کتابهای مخصوص موبایل

مرکز دانلود کتابهای مخصوص موبایل

مرکز دانلود کتابهای مخصوص موبایل
کتابهای موبایل ، کتابهای پرنیان ،کتاب موبایل،جدید ترین کتاب برای موبایل، کتاب الکترونیکی ، English ebooks ، کتابخانه پرنیان ، کتابهای مخصوص موبایل ، دانلود کتاب رایگان ، کتابخانه الکترونیکی ، کتابخانه مجازی ، کتاب رایگان ، کتابخانه پرنیان  دانلود کتاب الکترونیک ، دانلود کتاب موبایل ، دانلود کتاب برای موبایل،کتاب برای موبایل،جدیدترین کتابها برای موبایل، کتابهای جاوا مخصوص موبایل،freebook, freeebook,free ebook

روش نصب کتابها روی موبایل

با سلام

خیلی از دوستان سوال کرده اند که پسوند این فایلها rar است و روی موبایل جواب نمی دهد. باید خدمت دوستان عرض کنم که این فایلها پس از دانلود کردند با نرم افزار winrar از حالت فشردگی خارج می کنید فایلی به شما می دهد که پسوند jar دارد و قابل نصب روی موبایل می باشد حالا این فایل را فقط روی موبایلتان نصب کنید اکه سوال دیگه ای بود در خدمتم.

وبلاگ جدید من

 براي دريافت كتابهاي جديد به وبلاگ جديد من مراجعه فرماييد

http://parnianmobile.blogsky.com


ترجمه کتاب ارزشمند غررالحکم و دررالکلم امام علی (ع)

کتاب نفیس غررالکم و دررالکلم      دانلود

چهار جلد کتاب بسیار ارزشمند

۱-چهل حدیث امام خمینی                   دانلود

۲-اسرار الصلات میرزا آقا ملکی تبریزی     دانلود

۳-المراقبات میرزا آقا ملکی تبریزی           دانلود

۴- آداب الصلات                  دانلود

 

ترجمه فارسی سه کتاب ارزشمند از جرج جرداق از سری کتاب علی صدای عدالت انسانی

برای دانلود این سه کتاب کافیست روی آنها کیک راست کرده و save target را بزنيد

ترجمه استاد سید هادی خسرو شاهی این کتابها از سایت خود مترحم گرفته شده و سپس با برنامه پرنیان به فرمت جاوا تبدیل شده تا دوستان بتوانند بر روی موبایل اجرا کنند.

۱-علي و حقوق بشر           دانلود

۲-علي و انقلاب فرانسه      دانلود

۳-قوميت        دانلود

جهت دانلود كتابها ابتدا روي اسم كتاب مورد نظر كليك كنيد سپس يك صفخه جديد باز مي شود كه پس از گذشت چند ثانيه لينكي با نام دانلود فعال می شود که با کلیک روی آن عمل دانلود آغاز می شود